Styret innkaller herved inn til årsmøte i Stiklestad IL.
Årsmøtet avholdes 26.04.2021 klokken 19:00.

aarsmøte

Som følge av koronapandemien har styret besluttet at årsmøtet skal avholdes digitalt ved bruk av Teams. Dette er det nå anledning til, jf. uttalelse gitt av NIFs lovutvalg 12. mars 2020.
Alle som ønsker å delta bes om å registrere seg innen 20.04.2021. Påmelding til årsmøtet gjøres via iSonen på denne linken: PÅMELDING

Det er viktig for styret at vi får vite hvem som ønsker å delta på forhånd, slik at vi ved behov kan oversende relevant informasjon om gjennomføringen av årsmøtet på forhånd, samt at vi kan kontakte deltakerne direkte dersom det skulle oppstå tekniske problemer under årsmøtet. For nærmere informasjon om digitale årsmøter, se NIFs side om digitale årsmøter her.

Saker som et medlem ønsker behandlet på årsmøtet, må sendes styret senest 31.03.2021 til Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.. Det ønskes at vedlagte mal brukes. Det er adgang til å fremme nye saker i forbindelse med godkjenning av saklisten (med unntak av endring av lov eller bestemmelser), samt fremme endringsforslag til sakene som skal behandles, og fremme benkeforslag til tillitsverv. Det er likevel ønskelig at møtearrangør Ole Kristian Falstad blir gjort oppmerksom på eventuelle endringsforslag og benkeforslag på forhånd, slik at møtet kan koordineres best mulig. Endringsforslag og benkeforslag vil bli behandlet konfidensielt frem til årsmøtet.

Fullstendig saksliste med alle saksdokumenter vil bli gjort tilgjengelig for medlemmene senest 19.04.2021. Dokumentene vil sendes på e-post, samt legges ut på stiklestadil.no og Facebook.

For å ha stemmerett og kunne velges til verv må man ha vært medlem av Stiklestad IL i minst én måned, fylle minst 15 år i 2020, og ha gjort opp sine økonomiske forpliktelser til Stiklestad IL. Alle medlemmer har uansett møterett, talerett og forslagsrett.

For mer informasjon om årsmøte samt regler om stemmerett, valgbarhet, forslagsrett mv., se Stiklestad ILs lov. Ved spørsmål som gjelder årsmøtet, kan Ole Kristian Falstad kontaktes på Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. eller telefon 977 87 584.

Velkommen til årsmøte!

Hovedstyret, Stiklestad IL

Vedlegg:
Innkalling (PDF)
Skjema for insending av forslag (word.doc)
Lov for Stiklestad IL (PDF)