Da er det tid for myggturneringer på Lyng igjen. Dette er et stort arrangement og vi trenger derfor dere foresatte til å bidra med dugnad i kiosken og parkering.

Vi ser frem til 3 ettermiddager med glade og entusiastiske barn og voksne. Årets turneringer vil foregå på følgende dager:

Torsdag 17.aug, torsdag 31.aug og torsdag 14.sept.

Dersom oppsettet ikke passer, må dere selv bytte dere mellom eller send noen istedenfor. Kiosk-komiteen skal ha beskjed om alle bytter.

F2013 Mygg02

PARKERING/BANE:
Nummer 1 og 2 på lista møter klokka 16.00. Resten møter klokka 16.30.

Nummer 3 og 4 på lista møter kvelden før klokka 20.30 for å sette opp målene.

Hovedoppgaven er å dirigere trafikken, 20 kr i parkeringsavgift. Ved turneringens slutt skal parkering og bane ryddes for søppel.

KIOSK:
Nummer 1 og 2 møter klokka 16.00, Nummer 3- 9 møter klokka 16.15.

Nummer 1 og 2 er hovedansvarlig i kiosken. Etter turneringens slutt leveres pengeskrin og nøkkel til Ida Haugmark.

Nummer 3, 4 og 5 tar med 1,5 l vaffelrøre.

Nummer 6,7 og 8 tar med et brødfat.

Nummer 9 tar ansvar for opprydding.

Nummer 1 og 2 på lista møter på Lyng klokka 20.30 kvelden i forveien.

Følg arbeidsliste som ligger i permen i kiosken.

Last ned dugnadslisten

TUSEN TAKK TIL DERE ALLE SOM BIDRAR PÅ TURNERINGENE!!

Myggturneringsansvarlig: Jan Erik Grønn (995 35 290) og Daniel Telatin (995 85 806)

Parkeringsansvarlig: Bjørnar Anderssen (922 08 776)

Bane- og dommeransvarlig: Jan Magnus Bragstad (909 25 144)

Kioskansvarlig: Martine Norum Kålen (90 83 88 73) og Ida Haugmark (413 73 582)

Triobygg
Go to top